Haugstad Møbel

Facebook: Haugstad Trevarefabrikk
Haugstad Trevarefabrikk
Mer informasjon:
Haugstad er en stolt møbelprodusent på Jæren, og feirer 70 år i 2016. Vi produserer i dag et bredt spekter av møbler, med hovedfokus på skole- og barnehagemøbler, kjøkken, kontormøbler og spesialmøbler/innredninger. Vi skreddersyr møbler i tett dialog og samarbeid med kunden. Dette har resultert i blant annet spesialkolleksjoner for enkeltforhandlere og spesialinnredninger for interiørarkitekter.

Når vi nå skal ta fatt på nye 70 år, er det med både spenning og begeistring vi går et krevende marked i møte. Stadig større krav til dokumentasjon og større konkurranse fra importmarkedet skjerper konkurranseinstinktet vårt. Vi legger nå all vår tyngde og årevis av erfaring i å produsere mer effektivt og finne gode løsninger sammen med våre kunder og leverandører. Vi går inn i fremtiden med høye ambisjoner, der vi skal være konkurransedyktige på pris, kvalitet, service og leveringsdyktighet.
Vi er stolte og takknemlige for å feire 70 år!  Samtidig ønsker vi alle eksisterende og nye kunder velkommen til å skrive en ny historie sammen med oss de neste 70 år.

Er du ansvarlig for denne bedriften? Oppdater informasjonen her.

Aktuelt fra
Haugstad Trevarefabrikk

Lang og tro tjeneste i Haugstad

Onsdag 21. desember hadde Haugstad Trevarefabrikk en høytidelig sammenkomst på Jærgården Kvalbein, der hele tre ansatte fikk medalje fra Det Kongelige Selskap for Norges vel for lang og tro tjeneste.